Anastasia modern renaissance

Allmänt, Dagens makeup, Glam, Ida Tipsar, Produkter / Permalink / 2

Eh, ja! Finns inte så mycket att säga än, wow vilken jädra palette 😱 Så grymt glad att jag köpte denna. Helt klart över mina förväntningar. 


Pigmenterade färger, förstod ju att dom skulle vara det då jag har den andra. Men blev ändå blown away! 😄Imponerad dock över de "skimriga/highlight" färgerna, att de verkligen blev så som de ser ut liggandes i paletten. En dutt och swosh ✨✨✨! 


Som ni kan se på bilderna, VILKA PIGMENT. Så kär 😩💜

Och kolla in Depends dip brow pomade som jag använt här i färgen ebony! Behövde galet lite produkt för att täcka hela brynet 😱 Lätt och fin i konsistensen, och som sagt. Du behöver ytterst lite produkt. 😍 OCH, återigen. Kolla fransarna 😳 Lyxiga och inte to much. 👌🏻

Produktlista

🌸Too faced - insurance eye primer
🌸Depend - eyebrow pomade - ebony
🌸Anastasia - modern renaissance - raw sienna, vermeer, realgar and love letter. 
🌸Anastasia - tinted brow gel - espresso 
🌸 UNE volume mascara
🌸Depend - artificial false lashes - Jessica

#1 - - Pernilla S:

Visst är den bra! Färgerna är verkligen så fina också. :P Förresten, försöker följa dig på Bloglovin men det funkar inte, har försökt lägga till din blogg också men funkar inte det heller!

Svar: Den är underbaaaar! Fattar inte varför de tog sån tid för mig att köpa den? Satt ju i tjära :p Nämen?! De måste ja kolla upp! Säger den nått felmeddelande ?
IdaEmilia

#2 - - Pernilla S:

Nope den säger bara att den inte finns/går att hitta typ :s

Svar: Samma här, är som att bloggen inte finns? Haha. Hur fixar man de tro?
IdaEmilia

Till top