Leah lashes by Depend

Allmänt, Dagens makeup, Glam, Produkter / Permalink / 0

Lördag


Idag stod det jobb på schemat! Jobbade bara 10-14 och det var en lugn dag. Passar mig ypperligt nu då jag är höggravid med lugnare tempo. 

Hann med en liten make då jag kom hem. Snabbt fick det gå då ljuset försvinner snabbt ute nu när det är vintertid. Och jag fotar alltid vid fönstret men ibland blir det liiite för kallt ljus när det börjar skymma. Beställt en micro light ring nu som jag ska testa till kameran. Hoppas den blir bra så man inte är beroende av ljuset ute jämt. 

Här är lördagens make och jag har använt;


💋 @kicks.se eyebrow trio brunette

💋 @lorealmakeup brow artist plumper

💋 @nyxcosmeticsnordics HD eyeshadow primer
💋 @anastasianordics @anastasiabeverlyhills shadow couture palette, morocco, fudge & bellini.
💋 @marskcosmetics mineral eyeshadow rich list
💋 @nyxcosmeticsnordics jumbo eye pencil Milk 
💋 @makeupstore microshadow desert

💋 @dependcosmetic lashes Leah.

💋 @isadoraofficial kajal in blond

Och kolla dessa fransar från Depend! De är gjorda av naturligt hår och har en perfekt böj! Ah, såååå himla snygga. 

Till top