Roadtrip till Umeå

Allmänt, Produkter / Permalink / 1

Igår söndag!


Igår var både jag och Conny lediga så vi passade på att ta en liten sovmorgon och sen ta en liten tripp till Umeå, Ikea, Avion och hälsa på hans syster som bor där.

Köpte de sista till Lillen i magen, badbalja och några förvaringslådor att ha på skötbordet. Sen det vanliga man köper på Ikea, stearinljus. Standard 😄

Seeeeen tog jag mig en svängom på Brallis butiken. Gah, sååå mycket jag ville ha men var mycket som var slut av det jag hade tänkt. Men fick med mig en del ändå 😉 

Det blev en ny palette från Morphe brushes, galet fin! Men det var svårt att bestämma sig först! Haha. Concealer(s) från L.A girl och en shading concealer, highlighter och en VIT fondation! Är så jäkla taggad för att testa den.

Den är till för att ljusa upp den fondation du redan har. Jag är så galet ljus så inte en, EN enda av alla märkens ljusaste fondations passar mig! Haha, hur är det möjligt? Kanske är jag lite petig också men hellre det. Den ska också vara lite täckande så tror denna komma passa perfekt för mig. Och speciellt till sommaren då man behöver en mörkare fondation. 😃👏🏻 Jippi!


#1 - - Anonym:

Ska också köpa den paletten. Har velat ha den länge så får väl ta tag i saken. Vill såå gärna ha paletten som är i samarbete med Kathleen lights

Svar: Gör det! Testade att sminka med den tidigare idag. Sååååå pigmenterade skuggor, mjuka och bara så bra. :) Köp köp köp!!!
IdaEmilia

Till top