➕ Cutcreas ➕

Allmänt, Glam / Sverige, abhcosmetics, anastasiabrows, beautyguru, lösfransar, seedades, skönhet, smink, sweedlashes, youtube, ögon, övik / Permalink / 0
Igår hade vi "kreativa timmen" här hemma, haha jag och min pojkvän kom upp med den idén för ett tag sen. Han skriver/läser och jag sminkar. Vi är för roliga! 😂 Men vi gilla't! 

Älskar cutcreas (stavas det så? 🤔) så fick bli en sådan. 

Gjorde en video tutorial på denna också. Klippt och tjoat med den igår, tar ju forever med våran lilla dator men tillslut så! Ska bara få upp den på min youtube kanal ikväll. Tar lite tid det också har jag märkt. 🙄 Så småningom kommer den upp här med! 😃 

Här har jag använt: 

👑 @loraccosmetics PRO palette

👑 @anastasianordics Dip brow pomade dark brown

👑 @sweedlashes 3D BEROE 

👑 @unebeautyfr Volume mascara

👑 @thebalm_sweden nude tude • Sassy 

👑 @clinique Pretty easy liner pen


Till top