My 2 loves

AllmÀnt, Ida Tipsar, Produkter / estéelauder, fondation, föreochefter, kicks, makeup, rekommendation, skönhet, tips / Permalink / 0
Min sambo och min fondation. Haha! Funny.. 😏

Idag vill jag tipsa om, helt Ă€rligt, VÄRLDENS bĂ€sta fondation. Jag har fasen testat de flesta men ingen klĂ„r denna i dagslĂ€get.

EstĂ©e Lauder
double wear stay-in-place fondation

‱ Oljefri
‱ hög tĂ€ckningsgrad 
‱ Blir ej kakig och gĂ„r att fĂ„ en lĂ€tt tĂ€ckning om sĂ„ önskas
‱ Förvandlar ojĂ€mnhet till jĂ€mnhet 😉
‱ SPF 10
‱ 15 h hĂ„llbarhet
‱ kladdar INTE av sig pĂ„ klĂ€der 
‱ tĂ€pper inte igen porer
‱ parfymfri
‱ "suger" in i huden direkt

Ja, listan gÄr att göra lÄng. Har man testat den vill man inte ha nÄgon annan. Sen Àr det alltid kul att testa nytt sÄklart. Men vill man ha en med toppen kvalité Àr denna vÀrd varenda krona.
Köpte min för ca 8 mÄnader sen och den Àr fortfarande inte slut.

MĂ„nga blir lite avskrĂ€ckt dĂ„ det inte Ă€r en pump pĂ„ flaskan, det Ă€r alltsĂ„ bara ett hĂ„l och mĂ„nga tror de inte ska fĂ„ ut de lilla som finns kvar i flaskan nĂ€r den börjat ta slut. Men icke! 
Det Ă€r bra att man fĂ„r skaka om produkten innan anvĂ€ndning och vet att formulan som kommer ut Ă€r mixad, (hoppas ni förstĂ„r min förklaring) 😆
Priset dÄ Àr 435kr, visst det kanske Àr lite saftigt men du kommer tjÀna in dom pengarna igen dÄ du inte behöver köpa en ny för jÀmnan. Och fÄ en otroligt snygg bas.

Före & Efter


Finns i 9 olika fĂ€rger. 
Till top