Creating something.

Allmänt / Sverige, Word, bilder, eotd, färg, kreativ, makeup, makeupartist, motd, mua, skönhetsblogg, smink, ögon / Permalink / 0
Nu på förmiddagen har jag försökt att vara lite kreativ. Man gör ju alltid "vanliga" fest, vardags makeup's så idag ville jag göra något annorlunda. Så jag började sminka och hade inte direkt någon plan. 

Det blev något i, ja jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska kalla det. Haha, ni får tolka den så som ni vill. Hittar inget bra ord. 😄🎨 


Jag har använt
• Nyx vit kajal
• makeup store white shadow
• Anastasia Beverly hills dip brow
• IsaDora eyebrow lifter
• IsaDora Perfect contour kajal 67
• Rosa kajal penna, vet ej vad det är för märke.
• Rosa & Blå ögonskugga (super gamla vet ej märke) 🙊
• Estée Lauder concealer 01

Så blev första resultatet, därför jag skriver första är för att jag slutade inte riktigt där. Blev lite 80'tals inspirerad men den 'looken' kommer upp lite senare istället 😉

Vad tycks? Om ni ha någon kul idé på en makeup, kommentera gärna så ska jag försöka mig på det. Har lite inspiration just nu. 
Till top